Månader av avhållsamhet

Detta är ett cineastiskt experiment. Ett sätt att undersöka vad som händer om man avstår ifrån att se filmer gjorda av män. Tveksam inför bilden av en mansdominerad filmbransch? Då inbjuder jag dig att här följa mina försök till cineastisk asketism.


söndag 3 mars 2013

Tempo och mitt exklusiva12 stegsprogram!




















För Tempos räkning presenterar jag på fredag ett helt unikt 12 stegsprogram för att lära kvinnor att "ta plats" i filmbranschen. Resultatet är så exklusivt och fräscht, både innehålls- och utseendemässigt, att jag redan sålt rättigheterna till oräkneliga länder. Denna pedagogiska "självhjälpspowerpoint" är redan översätt till 300 språk, inklusive 3 utdöda! Ät min hatt Henning Mankell! Jag har verkligen bejakat min inre Shosanna (Girls) den här gången och lagt in ALLA gulliga symboler (läs kattungar och bebisar) jag kunde hitta i mitt Powerpoint-program. Du lär inte bli besviken. För den som inte kan komma till Barbro Bar klockan 19.30 på fredag återstår att köpa denna produkt online. Fredag är sista chansen att ta del av detta gratis. Inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar